FAQ: pytania i odpowiedzi

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) - czyli często zadawane pytania.


Nasza wieloletnia praktyka pokazuje, że zdecydowana większość pytań do nas się powtarza i dotyczą one tych samych spraw. Sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się już na tej stronie zanim się z nami skontaktujesz - tak jest szybciej. Oto lista najczęściej zadawanych nam pytań, wraz z odpowiedziami.

Gdzie znajdę regulamin sklepu?

Regulamin dostępny jest w rozwijanym menu "Informacje" po prawej stronie, lub pod tym linkiem: regulamin

Jak wyglądają koszty wysyłki w Polsce oraz na terenie UE?


Pełna informacja na temat kosztów dostawy w Polsce oraz poza granice kraju znajduje się tutaj: koszty dostawy - PL / UE

Jakie są dane do przelewu

Dane do przelewu znajdują się tutaj: zobacz dane do przelewu

Jak odzyskać hasło do konta w sklepie?

Na stronie głównej kliknij : Moje konto -> Przypomnij hasło (na samym dole, po lewej stronie)

Czy Klient jest informowany o zmianie statusu zamówienia?

Oczywiście - Klient zawsze jest informowany mailowo o zmianach w statusie zamówienia (w szczególności o wysyłce - podajemy również numer listu przewozowego, link do śledzenia paczki oraz kontakt do firmy przewozowej).

Jaki jest numer kontaktowy do firmy DPD?

Contact Center DPD Polska (Infolinia) - wyjaśnianie losów przesyłek
telefon/fax: 801 400 373 lub 22 577-55-55
e-mail: cc@dpd.com.pl

Czy realizowane są wysyłki za granicę?

Tak, realizujemy wysyłkę produktów za granicę. Informacja o koszcie wysyłki dostępna jest podczas składania zamówienia i wyboru odpowiedniego kraju. Szczegółowe informacje znajdują się tutaj: informacje na temat dostawy

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi w praktyce od 48 godzin do kilku dni roboczych. Większość zamówień jest realizowana w ciągu 2-3 dni roboczych.

Jak często realizowane są zamówienia zagraniczne?

Zamówienia zagraniczne realizowane są codziennie. Termin doręczenia paczki zagranicznej to ok. 3-5 dni roboczych.

Co oznacza, że numer listu przewozowego jest nieaktywny?

Oznacza to, że paczka nie została jeszcze odebrana przez kuriera, lub że została odebrana przez kuriera ale nie dojechała jeszcze do sortowni i nie została wprowadzona do systemu firmy przewozowej.

Czy zamówienia są realizowane w weekendy i święta?

Zamówienia są realizowane wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.

Czy status "wysłane" oznacza, że paczka została odebrana przez Kuriera?

Status "wysłane" oznacza, że zamówienie zostało przygotowane do wysłania przez pracowników magazynu, został nadany numer listu przewozowego i paczka czeka na odbiór przez kuriera wybranej firmy przewozowej. Prosimy nie sugerować się statusem "wysłane" gdyż nie zawsze oznacza on odebranie przesyłki przez kuriera w dniu zmiany statusu.

W jaki sposób dokonać dopłaty za produkty dodane do zamówienia?

Należy wykonać przelew w tytule przelewu wpisując jedynie numer zamówienia. Należy pamiętać aby numer ten znalazł się w polu "tytułem" przy przelewie, pominięcie tego numeru może skutkować opóźnieniem realizacji zamówienia lub w szczególnych wypadkach brakiem realizacji (inne dane w przelewie a inne w zamówieniu, brak numeru zamówienia w tytule przelewu).

Jakie są opcje płatności za zamówione produkty?

Możliwe są następujące formy płatności do wyboru przez Klienta: przy odbiorze do rąk kuriera (pobranie), przelewem na nasze konto bankowe, płatność online przelewem lub kartą (za pomocą serwisu Przelewy24).

Co należy podać w tytule przelewu?

W tytule przelewu należy podać wyłącznie numer zamówienia. Pominięcie tego numeru może skutkować opóźnieniem realizacji zamówienia lub w szczególnych wypadkach brakiem realizacji (inne dane w przelewie a inne w zamówieniu, brak numeru zamówienia w tytule przelewu).

Czy można dokonać zmian w zamówieniu po zmianie statusu na "wysłane"?

Po zmianie statusu zamówienia na "wysłane" nie można już dokonywać zmian - paczka jest gotowa / w drodze.

Z kim kontaktować się w sytuacji, gdy paczka została wysłana (odebrana przez kuriera), a nie dotarła jeszcze do Klienta?

Z firmą przewozową (kontakt do wybranej firmy przewozowej podajemy zawsze w mailu z potwierdzeniem wysyłki) oraz do wiadomości do sklepu (dział reklamacji).



Warning: mysqli_query(): (HY000/1194): Table 'artolia_stats_ip_dzis' is marked as crashed and should be repaired in /home/u000375/domains/artolia.pl/public_html/stats.php on line 31

Warning: mysqli_fetch_array() expects parameter 1 to be mysqli_result, boolean given in /home/u000375/domains/artolia.pl/public_html/stats.php on line 32